30 грн із замовлення на потреби ЗСУ ССО!

×
Знижка тут!
×

Гарантія та повернення

100% гарантія якості

Обмін і повернення без проблем

Розширена гарантія від iLounge

Техпідтримка, що допомагає


Гарантійне обслуговування iLounge

У разі, якщо гарантія від виробника відсутня, ми беремо на себе відповідальність за поломку продукту і надаємо гарантію від iLounge — 30 днів з дня продажу.


Умови гарантії

1. Покупець повинен надати повний пакет документів, та доказ покупки зі зазначеною датою оплати.
2. Гарантійний термін відраховується з моменту придбання товару.
3. Гарантія від iLounge покриває дефекти матеріалів або виробництва, які виникли під час нормального використання товару.
4. Товар повертається з оригінальною упаковкою і супутніми запчастинами/аксесуарами.


Гарантія не покриває

1. Товари, які були пошкоджені в результаті неправильного використання споживачем.
2. Товари, які були пошкоджені від інших продуктів сторонніх виробників.
3. Захисні скла і плівки, які вже були використані.
4. Кабелі та перехідники, які вийшли з ладу в результаті перепаду напруги.
5. Товари, які вийшли з ладу в результаті механічного пошкодження.


Прийшов не той товар

1. Якщо ви отримали товар, який не відповідає заявленим характеристикам на сайті, або його зовнішній вигляд не відповідає картинці.
2. Якщо ви виявили в посилці товар, який не відповідає вашому замовленню.
3. Товар виявився не робочим, або його не вдалося під'єднати.


Що потрібно для оформлення гарантійного випадку?

1. Завантажте бланк заяви на Гарантію по цьому посиланню, або по кнопці нижче і заповніть його

2. Прикріпіть всі необхідні додаткові документи, згідно зі ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів», а саме:
- документ, що засвідчує факт і дату придбання товару (наприклад, товарний/касовий чек, або видаткову накладну);
- документ, що засвідчує особу (можна паспорт 1 і 2 стор.);
- гарантійний талон (якщо є).

3. Зберіть повний пакет документів з товаром належної якості та виберіть зручний варіант для доставки повернення:
- надішліть за адресою: м. Нетішин, відділення «Нова Пошта» №1, одержувач «Інтернет-магазин» iLounge +380631888889 (БЕЗ післяплати);
- якщо ви перебуваєте в Києві, ви можете особисто приїхати до нас в офіс і зробити обмін або повернення.

Завантажити заяву на Гарантію


Мені потрібна допомога

Якщо Вам потрібна допомога в питаннях гарантійного обслуговування, зверніться, будь ласка, до нашого фахівця
Час роботи: Пн-Пт: з 10 до 13
Пошта: service@ilounge.ua
Телефон: +38 067 340 66 51


Обмін або повернення товарів

Якщо вам не сподобався або не підійшов товар (протягом 14 днів, з моменту покупки), нічого страшного, ми запропонуємо вам інший варіант або зробимо повернення.

Процедура обмін/повернення товару в iLounge можлива в тому випадку, якщо збережено товарний вигляд отриманого товару, упаковка ціла, товар в повній працездатності та комплектації, не зняті заводські пломби і ярлики, а так же продукт не був в експлуатації.


Як повернути/обміняти товар

1. Завантажте бланк заяви на Обмін/Повернення за цим посиланням або по кнопці нижче і заповніть його.

2. Прикріпіть всі необхідні додаткові документи, відповідно до ст.8 ЗУ «Про захист прав споживачів», а саме: 
- документ, що засвідчує факт і дату придбання товару (наприклад, товарний/касовий чек або видаткову накладну);
- документ, що засвідчує особу (можна паспорт 1 та 2 стор.);
- гарантійний талон (якщо є).

3. Зберіть повний пакет документів з товаром належної якості і виберіть зручний варіант для доставки повернення:
- надішліть за адресою: м. Нетішин, відділення «Нова Пошта» №1, одержувач «Інтернет-магазин» iLounge +380631888889 (БЕЗ післяплати);
- якщо ви перебуваєте в Києві, ви можете особисто приїхати до нас в офіс і зробити обмін або повернення.

Завантажити заяву на Обмін/Повернення

ВАЖЛИВО!!

Всі повернення розглядаються протягом 14 днів з моменту отримання. Грошові кошти будуть зараховані в цей же термін, якщо не порушені основні умови повернення, і комплектація товару. Якщо у нас виникнуть питання, менеджер компанії обов'язково з вами зв'яжеться.

Згідно зі статтею 9 ЗУ "Про захист прав споживачів" обміняти (повернути) таким чином можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню.

  • До переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню в інтернет-магазині iLounge є навушники.


Умови повернення та обміну

1. Покупець повинен надати повний пакет документів:
- заява на Обмін/Повернення;
- документ, що засвідчує факт і дату придбання товару (наприклад, товарний/касовий чек або видаткову накладну);
- документ, що засвідчує особу (можна паспорт 1 і 2 стор.);
- гарантійний талон (якщо є).

2. 14 денний термін для повернень відраховується з моменту придбання товару.

3. Товар не використовувався і повністю збережено його товарний вигляд (наклейки, пломби, вміст ярлики, коробка, інструкція і т.д.).

4. Витрати на зворотну доставку оплачуються покупцем.

5. Обмін можливий тільки з подальшим поверненням грошей за старе замовлення і оформленням нового замовлення.

Після отримання та огляду товару, претензії щодо комплектації та зовнішнього вигляду не приймаються!
Переконливо просимо Вас перевіряти зовнішній вигляд і комплектацію при отриманні товару.

Якщо Вам потрібна допомога в питаннях Обміну/Повернення, зверніться, будь ласка, до наших фахівців:

Час роботи: Пн-Пт: з 9 до 19
Пошта: info@ilounge.ua
Телефон: 0 800 751-752, 044 599-86-89