Допомагаємо ССО ЗСУ разомКЛІКАЙ

×
iLounge | Статті | 💙 Цікаві статті | Навіщо потрібен власний профіль в LinkedIn
Статті та огляди
Александр Цыбарт

Александр Цыбарт · 18 Серпня 2020

Навіщо потрібен власний профіль в LinkedIn

Собираетесь построить успешную карьеру или выводить бизнес на новый уровень? Тогда обязательно стоит заводить собственный профиль в LinkedIn. Почему? Переходите и читайте обо всех преимуществах социальной сети!



Навіщо потрібен власний профіль в LinkedIn


iLounge в Telegram

Яка у вас перша асоціація зі словом «соцмережа»? Якщо потрібно красиві картинки подивитися, йдемо в Instagram або Pinterest. Якщо хочеться довести, що хтось не правий, йдемо в Facebook. Складно все це назвати дійсно корисними заняттями, хоча в наших iPhone ці програми вже міцно засіли.

Мало хто взагалі знають про соціальну мережу LinkedIn, а серед знаючих ще менше реально провідних там свої профілі. Мені здається, що це сильне упущення. Захотілося розповісти, чому профіль в LinkedIn потрібний і важливий для кожного, хто хоче зростати в своїй професії.

Що таке LinkedIn?

Якщо коротко — це професійна соціальна мережа. Тут нікому не цікаво, як френди вчора гуляли, мітингували, відпочивали. Основний акцент на роботу і робочі процеси.

Навіщо потрібен власний профіль в LinkeIn

Ми живемо в період, коли найсильніше цінуються мізки. На чорну роботу бажаючих знайти можна за пів дня. Компанії хочуть швидко підбирати найдосвідченіших співробітників і бажано, щоб компетенції претендентів можна було реально підтвердити.

Профіль LinkedIn стає своєрідним робочим блогом. Ви мені можете сказати, що безліч таких блогів є в інших соціальних мережах і не сказати, що там швидко розбирають кандидатів. Я вам відповім, що там набагато складніше знаходити цільову аудиторію. Людина заходить в Instagram відпочивати і дивитися картинки, а йому показують рекламу блогу про програмування, проводці, інженерії великих будівельних об'єктів. Дивно, правда?

Для чого потрібен LinkedIn?

Мати власний профіль у цій соціальній мережі можуть звичайні люди, власники бізнесу і компанії. Спочатку складно розібратися в пристрої платформи, але за 1-2 тижні все стає зрозумілим.

Почнемо з того, що розділимо всі застосування соцмережі на:

  1. Для працівників.
  2. Для бізнесу.

LinkedIn для працівників

Якщо ви поки не володієте власним бізнесом, варто спробувати просувати себе як фахівця. Заводите профіль, заповнюєте його і вже можете починати пошук роботи. Плюс в тому, що на цій платформі можна знайти віддалену роботу в будь-якій точці земної кулі. Питання тільки у володінні мовою.

Варто відзначити, що LinkedIn вже давно перестав бути місцем проживання тільки it-шників. Спочатку, саме для цих цілей соцмережа і замислювалася, але зараз підприємливі люди з інших сфер не соромляться використовувати платформу. Можна знайти навіть профілі електриків і викликати майстра додому.

Також, готовий профіль може попастися HR-ру. Компанії, які цінують людський ресурс, самі активно шукають талановитих співробітників. Ваш профіль — це готове резюме. Тому його потрібно правильно заповнювати і стежити, щоб нічого зайвого на ці сторінки не потрапляло. Майбутньому роботодавцю не обов'язково знати, скільки шотів в вечір п'ятниці ви можете випити на спір.

LinkedIn для бізнесу

Моя думка — кожному підприємцю необхідний профіль у LinkedIn. Якщо активно працювати з профілем, це дасть відчутний поштовх бізнесу.

Перше і найважливіше — швидкий пошук нових людей. Якщо ви ще не зрозуміли, що бізнес не може нормально працювати без хорошої команди, раджу переглянути пріоритети. Не просто так багато фірм переманюють цінних співробітників у конкурентів.

Цінність LinkedIn в тому, що тут досить велика безкоштовна база. Багато ресурси з пошуку працівників вимагають абонентську плату і без гарантій, що ви зможете кого-то знайти. У соцмережі це робиться максимально швидко.

Друге — пошук партнерів. Рідкісного бізнесу вдається розростатися до великих масштабів, з гордим одиноким вовком біля керма. Рости в компанії з однодумцями набагато цікавіше і швидше.

Можна знайти постачальника з більш вигідними умовами. Можна знайти інвестора, який хоче вкластися в уже існуючу компанію з перспективою розвитку. Можна знайти партнера, який володіє не вистачає вам компетенціями. Можна знайти нових клієнтів, якщо ви працюєте в B2B.

Чим відрізняється LinkedIn від Facebook?

Крім ідейних відмінностей, є ряд більш серйозних механік, націлених саме на робочі завдання. Якщо ви не готові розлучатися Facebook, читайте далі, чому потрібно переходити з нього на LinkedIn.

Навіщо потрібен власний профіль в LinkeIn

У профілі LinkedIn наголошується, хто заходив на сторінку. При бажанні, можна включити анонімний режим, але до цього вдаються рідко. Дуже може бути, що HR потрібної вам компанії тільки вчора заходив на ваш профіль. Хороший привід йому написати.

Пости LinkedIn можуть містити фотографії, відеофайли, Word, PDF. Це дає можливість викласти технічне завдання, зробити більш цікаве резюме або опублікувати сильне портфоліо.

У LinkedIn можна публікувати повноцінні статті. Це до пункту про професійному блозі. На рекламі не заробите, але зможете монетизувати свої знання. У платформи більше можливостей для редагування і форматування текстів. Не забувайте, тут дійсно багато людей, охочих прочитати цікавий матеріал.

Саме безцінне — нормально працює десктопна версія. Заходьте зі свого MacBook і будьте постійно на зв'язку з аудиторією.

Особистий досвід використання LinkedIn

Було б дивно просторікувати про користь соціальної мережі, і не спробувати її можливостей самому. Моє знайомство з LinkedIn почалося в 2019 році. Чув я про цю соціальну мережу вже давно, але якось руки не доходили. Кілька знайомих дуже хвалили майданчик і розповідали про роботу в нашій країні і за кордоном.

Налаштувати профіль виявилося досить просто. Складніше зрозуміти, що робити далі. Благо, що сама система ставить для користувача завдання, тонко підштовхуючи його до розширення бази передплатників і контактів.

Що стосується роботи, то я поки не особливо сильно займаюся розвитком профілю. Через робочої зайнятості, часу не залишається. При цьому, навіть з порожнім профілем, я отримав кілька пропозицій зайняти вакансію в інших компаніях.

Чому вам варто це знати? Тому що це показує, що навіть з майже порожнім профілем, можна знайти роботу. Що буде, якщо профіль вести і доводити спільноті свій професіоналізм? Це ж відноситься і до бізнесу. Доводьте, що з вами цікаво працювати і вам варто віддати замовлення. Більшість відомих підприємців заробили славу своєї експертної, а не красивими очима.

Загальне враження від LinkedIn

Власний профіль у соціальній мережі LinkedIn — перший крок для кожного, хто хоче завтра заробляти більше, ніж сьогодні. Це потужний інструмент побудови кар'єри і розвитку бізнесу.

В Україні і найближчому зарубіжжі поки ця соціалка не дуже поширена, але ми повністю повторюємо західний досвід. Профіль сьогодні, це хороша перестраховка на найближче майбутнє. Коли все кинуться заповнювати сторінки, ви вже зможете розслабитися і вибирати кращі пропозиції.

Не варто думати, що LinkedIn також просто вести, як Facebook і тим більше Instagram. Щоб отримати якісний профіль, доведеться задурити над контентом. Розцінювати це, як інвестиції.





Або увійти під обліковим записом з соцмережі: