Інформація про дизайн нових розумних окулярів Facebook Ray-Ban Stories з'явилися за кілька годин до офіційного релізу. Тому ми заздалегідь знали, в якому дизайні буде новинка. При цьому Facebook приємно здивували доступністю цілих 20 стильових комбінацій оправи та лінз.
Класичні дизайни Ray-Ban Wayfarer доступні у п'яти кольорах з різними лінзами. Приємно, що Фейсбук не стали псувати конструкцію своїм лого, тому аксесуар виглядає стильно, мінімалістично і на вигляд навіть не скажеш, що це незвичайні сонцезахисні окуляри. Тут є заслуга Ray-Ban Luxottica, бо саме ця компанія буде займатися поширенням. Від Фейсбуку тільки начинка.
А вона, до речі кажучи, хороша. Окуляри оснащені двома камерами по 5 Мп. Для турботи про конфіденційність користувачів, компанія додала індикатор, який буде загорятися, якщо робиться фото чи відео.
Також доступні можливості доповненої реальності, прослуховування музики, набір з трьох мікрофонів для дзвінків. Вбудованого акумулятора вистачає на 6 годин користування, а після окуляри можна покласти в зарядний футляр, який за словами компанії дозволить 3 дні користуватися окулярами.
Працюють смарт-окуляри з додатком Facebook View і коштують 299 доларів в США.
Звичайно, виглядає новинка стильно, але поки такий аксесуар підійде не всім. Якість фото, виходячи з характеристик, все одно краще на iPhone. Потрібно буде протестувати, для того, щоб дати оцінку звуку, але навряд чи він виявиться краще, ніж в AirPods Pro.
Джерело: Facebook